Algemene voorwaarden
Door het maken van een afspraak bij Nails by Myrna, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden zoals hieronder besproken. Indien u vragen heeft over de voorwaarden mag u steeds contact opnemen met Nails by Myrna.
1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen de klant en Nails by Myrna, voor zover van deze voorwaarden niet uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
2. Inspanningen
Nails by Myrna zal de behandelingen naar beste inzicht, vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
3. Afspraken
U kunt uw afspraak kosteloos annuleren indien u dit minstens 24 uur voor de geplande afspraak doet.
Annulatie van een afspraak gebeurd steeds via een SMS, Whats app bericht of telefoon.
Bij het niet tijdig annuleren van een afspraak zal Nails by Myrna genoodzaakt zijn om het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling aan de klant aan te rekenen.
Indien de klant meer dan 10 minuten later dan de afgesproken tijd in het salon aankomt, mag Nails by Myrna deze tijd inkorten op de behandeling.
Bij niet op tijd komen van de afspraak +15 min te laat is Nails by Myrna genoodzaakt de afspraak te verplaatsen.
Nails by Myrna verplicht zich ertoe verhindering van een afspraak zo spoedig mogelijk, doch 12 uur voorafgaande aan de afspraak te melden bij de klant.
Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht.
4. Betaling
Nails by Myrna vermeld alle prijzen van de behandelingen en of producten zichtbaar in het salon en op de website. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW.
Nails by Myrna zal prijswijzigingen 30 dagen voor de ingangsdatum zichtbaar en duidelijk vermelden in het salon.
Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of met payconiq te voldoen.
5. Aansprakelijkheid
Bij schimmelnagels worden er geen kunstnagels geplaatst, alsook geen nagels gelakt. U wordt doorverwezen naar uw huisarts.
Er worden GEEN kunstnagels geplaatst bij klanten onder de 16 jaar. Dit omdat de nagel nog niet volledig volgroeid is, en er een grotere kans is op reactie of permanente beschadiging van het nagelbed. Zo zal ook de nagelplaat veel vetter zijn doordat op deze leeftijd de hormonen volop in ontwikkeling zijn. Zo ontstaat dan de kans op loslating of lucht. Bij twijfel zal naar de identiteitskaart gevraagd worden.
Nails by Myrna is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Nails by Myrna is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijn gebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
Nails by Myrna is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar het salon.
6. Garantie kunstnagels
Garantie geldt binnen 5 dagen na het plaatsen van de kunstnagels op lucht of loslating van het product.
Deze garantie vervalt indien:
- Nagels die bij mij in het salon geplaatst zijn door een ander nagelsalon heeft laten behandelen.
- Geen handschoenen gedragen worden tijdens werken met chemische middelen.
- De nagels afgebeten of opzettelijk beschadigd zijn.
- De nagels sporen van breuk en /of scheuren vertonen wat duid op onjuist gebruik. voortvloeiend hieruit vervalt dan ook de garantie op de overige nagels.
- Klant het advies om medische hulp te zoeken niet binnen 5 werkdagen heeft opgevolgd.
- De nagelstyliste van ter voren kenbaar heeft gemaakt dat u beschikt over een of meerdere probleemnagels. Op deze specifieke nagels kan geen garantie worden verleend.
- Zwangerschap.
- Indien u medicatie gebruikt.
7. Beschadiging en diefstal
Nails by Myrna heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigd.
Nails by Myrna meld diefstal altijd bij de politie.
8. Klachten
Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen de 2 werkdagen na ontdekking persoonlijk gemeld worden aan Nails By Myrna. Er wordt in geen enkele situatie geld teruggegeven aan de klant.
9. Behoorlijk gedrag
De klant behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Bij herhaaldelijke waarschuwingen heeft Nails by Myrna het recht de klant toegang tot het salon te weigeren.